2013年8月12日 星期一

[22W6D] 請工人之一波三折 (1)

假如你問我,

懷孕對我來說最大的衝擊,

絕對是因為家中要「安置一個街外人」 - 即請工人是也。

要知道,

我們夫婦二人是自由慣的。

無端端多一個人仔,

已有不少需要適應的地方,

還要多一個陌陌生生的外籍女傭。

真的想起便怕!

不過怕還怕,人始終要面對現實的。

再加上身邊人人也說現在請工人非常困難。

正所謂你揀人時人揀你....

所以... 也打算早早開始著力出手,

在六月時,

我便開始了一些基本的RESEARCH。

我的心裡有幾個問號:

1. 菲傭定印傭?

其實咩國籍我又無咩CONCERN,講真,咩國家也有好人有壞人;我唔會因為佢係某一個國家而有PREFERENCE。

但我比較留心的係她的宗教信仰。

我沒有歧視任何宗教,

只是之前因為工作關係接觸過回教徒。

她們真的好多規矩。

如果係好「神心」個隻,她們是需要一日做五次禮拜,每次都要先沐浴再做20-30分鐘祈禱!

因為有超過半數的印尼人是回教徒。

相對,菲律賓人則多是天主教徒。

就是因為這樣,

我才有點RELUCTANT去請印傭。



2. 邊間仲介公司好?

Completely No Idea。

唯一一點,真的不要相信各大仲介公司的網路收費,

我逐一打電話去問,

發現,

有很多收費是沒有列明的。

明明網上寫HK$8000,但傾吓問咔,就會變成HK$10,000-HK$12,000。

請個工人都要成萬蚊,仲要唔保證一定請到個好!

你話係咪搶呀錢!


3. 請後生的還是成熟一點的好?

之前因為打算請工人,上了BABY KINGDOM睇關於請工人的POST,

但一睇,就覺得好得人驚。

有好多人警告JM們不要請太後生,太漂亮的!

因為她們的性觀念相對開放,

有機會會勾三搭四,

輕則係出面搞大個肚,

重則搞埋個老公!

好多分享POST都係咁講....

講到我都好驚吓。

有一天好認真咁同老公講起呢個問題,

佢話.... 係要「滾」的,在家在外都會,

係「唔滾」的,你擺個天仙係度都唔會心動。

雖然講左好似無講....

不過...我又真係一向都非常信任老公的。

我呢,還是一貫的想法,

請一個30歲出頭,又小孩子的人便是了。

個樣嘛,都想請一個PLEASANT的,

第日小豆要日對夜對,

都想搵一個順眼的人咁囉。



之後,阿姨知我請工人,她有好介紹,

點之......(待續)







7 則留言:

  1. 請工人係好煩。DB 有個forum for buying and selling things..and employment of maid. Go and take a look:)
    [版主回覆08/13/2013 09:27:47]I am on that group already... just not easy to find a good maid indeed

    回覆刪除
  2. 我都有同感呀, 成個懷孕期最擔心係工人好唔好, 有無愛心, 同埋要適應屋企多個外人......
    [版主回覆08/13/2013 10:55:44]多個人放係屋企真係好難頂!
    我兩公婆自由慣嘛....

    回覆刪除
  3. 真係好難接受有個外人住在一齊,真的不方便
    不過慢慢會習慣,希望你盡快揾到個好的工人!

    回覆刪除
  4. 我大肚時請陪月(2MONTHS) 已經好頭癢, 而家頂多請個鐘點做清潔Share下工作量, 好難想像請工人會點.
    [版主回覆08/15/2013 12:49:30]完全係不敢想像!

    回覆刪除
  5. 印象中, 我仲係小朋友的時候媽請工人真係無而家咁煩! 祝你好運. (請唔請到個好的, 有點兒是講彩數)
    [版主回覆08/15/2013 12:49:12]係.... 同係香港搵老公搵份好工一樣.... 咁難!

    回覆刪除
  6. its really troublesome to hire a maid.....
    hiring a good maid is like having jackpot!!!! good luck!!!!!!
    [版主回覆08/15/2013 16:40:57]but i think your maid is so far so good la.

    回覆刪除