2013年6月5日 星期三

我愛布尿布!

不要問原因,總之,當我知道小豆來了的一刻起,

我最有興趣的,

便是搜集一切有關布尿布的資料及分析。

關於布尿布嘛,香港的介紹真的比較少。我知道其實也有不少環保媽媽陸續投入布尿布的懷抱。

不過,網路上的分享又真的不算多。

唯有多從台灣媽媽的分享中獲得更多的信心。

我的一貫作風,每件事情的PROS & CONS - 先分析使用布尿布的好處及難處吧!

布尿布的好處:

1. 環保

用布尿布,可說是一個環保的措施,因為大部份市面上的紙尿片都是NON-COMBUSTABLE及不可分解的物料!

試想像,小豆每天製造了多少紙尿片!真的不敢想像呀!

2. 省錢

一塊紙尿片的價錢為HK$1.7-HK$2.5不等。

孩子出生第一個月的尿片用量非常驚人,NB平均@HK$1.8,一天用上約12片,一個月的花費是HK$1.8 * 12片 * 30天 =HK$648

第二個月至第五個月轉至中碼,平均@HK$2.5,一天約換 8次,四個月的花費是HK$2.5 * 8片* 30天 * 4月 = HK$2,400

半歲後的嬰兒應穿著中碼或大碼,平均@HK$3, 一天平均約使用7片,至一歲為止,七個月的花費是HK$3 * 7片 * 30天 * 7月 = HK$4,410

一歲到一歲半,一天約換5次,六個月的花費是 HK$3 * 5片* 30天 * 6月 = HK$2,700

因此,從出生到一歲半的紙尿片花費便是 HK$648 + HK$2,400 + HK$4,410 + HK$2,700 = HK$1,0158!!!!! 去掉尾數也要一萬港元,這可只算是一個保守的估計呀!

相反,用布尿布嘛,就真的豐儉由人,你可以購買老外的名牌布尿布,花費數千,亦可以在本地花園街或淘寶買入數百元貨仔亦可以。但無論如何,都一定比用紙尿片抵呀!

3. 避免濕疹

所有的資料也指出,用布尿布其中一個最大的好處是避免濕疹的情況呀!

這是完全地為了小豆的健康著想呢!

至於布尿布的壞處,我想來想去也只有一樣 - 就是非常麻煩!

不過....除了煩之外,其實也真的沒有其他令我卻步的地方了!

結論是 - it is the time to start hunting for quality cotton diapers!


# # #

I'll gradually phase out from the Yahoo! Blog. And you may get my latest updates at:
https://www.facebook.com/TasteOurLife.

7 則留言:

  1. 其實我好佩服會用布尿布的媽媽,我有個舊blog友系環保媽媽,佢都系用布尿布,應該真系要花好多功夫去處理,但佢又系吾怕辛苦0甘去用,實在好0力!
    [版主回覆06/06/2013 10:38:01]我呢.. 都係因為會請工人姐姐幫手... 所以先有咁樣的計劃呀.... 自問如果係單打獨鬥..我都未必咁勇....

    回覆刪除
  2. 你要加油為地球出一分力!!
    我自問做唔到, esp 係要番工既媽媽,好難要求工人同你咁 commit 去洗尿布,只係擔心佢洗得唔乾淨
    不過D樣真係值得支持呀~~
    [版主回覆06/06/2013 10:37:08]盡人事啦!

    回覆刪除
  3. 未生之前我也打算這樣做, 還research了要訂什麼牌子的尿布和尿布墊,隔poop紙等等; 但綜合有經驗媽媽同自己實際情況, 還是留待BB大一點可以表達或控制大小二便的時候才做, 我只是間唔中有用尿布, 因為買左費時浪費, 但主要都只用紙尿片, 因為真係"Hassle free", 有工人都好, 湊一個B要做的工作很多, 尤其初生, 可能個工人初頭都未必做到咁多野, 每個BB都唔同性格同需要所有野都係摸索階段, 或者可以等兩三個月後所有食住方面穩妥後才引入尿布, 這樣你同工人姐姐都冇咁大壓力. 我建議如果你買Snap in diapers (with liners) , 可買初生/S SIZE時買少一點試下先, 或可以買L SIZE大一點用.

    回覆刪除
  4. 我初初都係諗住一開始用尿布, 不過考慮到初生時真係換唔停...所以都係諗住大d先再試下...不過對於尿布診,尿布真係好過尿片好多好多~!! 而且我覺得仲要諗埋天氣, 因為bbb好怕熱架, 如果依家同佢用埋厚厚尿布, 佢可能頂唔住...

    回覆刪除
  5. FOR WORKING MUM... UM... 成唔成功... 好睇同幫你湊戈個係點... 工人GE 好處係會FOLLOW UR DECISION... 但FOLLOW唔FOLLOW到你INSTRUCTION 又係另一會事... 加油~!!

    回覆刪除
  6. 支持你~
    但。。。。。作為朋友, 我都要俾個心理準備你
    照顧BB, 尤其是新生兒, 真係好忙同人都癲 (咁當然我咋啲, 同埋我冇工人冇陪月, 媽媽每日只嚟幾小時)
    有時我連自已塊面都冇時間洗
    不過有志者是竟成, 加油
    [版主回覆06/24/2013 13:48:40]haha... will try lor... ng duck yau ng hui die, right?

    回覆刪除