2013年6月7日 星期五

小豆用品候選系列之狗竇篇

I'll gradually phase out from the Yahoo! Blog and change to Blogger.

And you may get my latest updates at:
https://www.facebook.com/TasteOurLife.

# # #

最近的身體經常不適,讓人也變得非常「炆憎」同埋「躁底」。

再加上食不多、睡不了;

整個人也漸漸瘦了下來。

目前,唯一讓我的眼睛可以一亮的,

便只有是開始為小豆搜尋用品。

第一樣開始看的,是BB床。

俗語有云:「龍床不如狗竇」。

我對於尋找BB床這一回事也頗上心的呀!

這是一張讓我一望而愛上的小床呀:

 (圖片來源:http://www.davekeune.nl/product/ninas-house)

實用性如何不說,單是這一點可愛,

已讓我這個將為人母的媽媽心也慈了。

當然,我沒有打算往Amsterdam去搜購這張讓我愛不釋手的小床,

我與老公的打算,是希望在實用性及價錢上取得一個好的平衡。

我們二人對BB床的期望:

  • 初生至六個月,可以輕易遊走於房間及客廳之間。因為我是一個WORKING MOM,大部份時間應該只有工人姐姐在家照顧小豆;同時她又要煮飯同處理一舨家務。我實在不想她把小豆獨留在房間內。
  • 在可負擔的能力下,希望選擇較好的木材。雖然老公的口頭禪是「我們都是這樣長大的。」,但既然知道那麼加工木材所含化學品有害,那又真的沒有理由唔花多少少錢求安心的嘛..... (天使問:錢從何來?)
  • 設計簡單清雅。對,我是一個膚淺的人。當我自己對自己的用品都有一些特別的要求時,我又豈能接受自己買一些太沒有品味的東西呢.... (天使又問:但孩子的東西很快便不合用的了。真的需要花大款嗎?)

然後,在網絡上搜尋一輪及在網友的分享中,我得出了以下兩個OPTION:

Option 1: Stokke 成長床

雖說老公為人比較實際 (魔鬼說:孤寒就孤寒啦!),但佢對於成長床是採取「去馬啦,唔洗諗」的狀況的。

 未懷孕之前,我已是STOKKE這個品牌的支持者。除了價錢稍貴之外,其實真係無咩環節是我不喜歡的。

 

這是一張可以由初生睡至約10歲的成長床。會根據孩子不同的階段而調整高度及長度的。

 

 

如果單買初生至3歲的配件,香港的售價是
HK$10,500 (未計床褥); 會員有九折,即HK$9,450。

在英國的售價為 GBP840 連運費(連床褥),即約HK$10,164。

但假如我自己在英國的網站購買,然後拜託在英國居住的朋友幫我寄回來,價錢將會是:GBP400 + 運費(連床褥),估計約為HK$6,000。



Option 2 網友
圓圓推介的Troll

詳情介紹,請去圓圓的網誌看吧 (我認,大肚婆是比較懶的)。

但總的來說,這是一張性價比非常高的床仔!講真,HK$2,XXX便可以買到一張made in Europe 的BB床,仲想點? (我家小弟大聲嚷道:媚外的假洋鬼子!)

不過,這張床的缺點便是我不可以把小豆在家中推來推去。試幻想,有朋友到訪時,我可以雲淡清風的把小豆連人帶床的推出客廳,何其美哉?

不過,這一個「缺點」亦非不能解決的問題,因為已有不少人建議購買Swing High Low Chair。大熱之選當然是Aprica啦:

(圖片來源:http://www.akachanhou
se.com
)

價錢是HK$2,500 - HK$3,500不等。

其實,兩樣加埋,花費又係同買張STOKKE差不多。不過,後者的用途可能更廣泛。

大家又點睇呢?

你們又有沒有買HIGH-LOW-CHAIR呀?

有無其他好介紹呀?

7 則留言:

  1. 我朋友highly recommend high chair! 有時在廚房煮飯或在toilet洗野都可推bb到門口
    bb床就放在房
    [版主回覆06/08/2013 09:29:59]又好似係。但我真係真係好鍾意STOKKE張床呀!

    回覆刪除
  2. 狗竇床好可愛!!! 我們 BB 床買了 Mothercare 最最最基本的款式, 50 磅攪掂. 反而床褥買了張靚的, 因為 BB 床只是用一兩年, 最緊要 BB 瞓得舒服. (好實際的媽媽!)
    我們沒有買 high low chair, 兩個月時買了張 Fisher Price 的 easy clean high chair. Easy clean 好重要!
    其實我有一個 BB 用品的 blog (因為不少朋友問我有乜好介紹...) 你得閒可以來看看. http://1209mama.blogspot.co.uk/
    [版主回覆06/08/2013 09:23:35]香港的BB用品好貴,而且,普遍大家都會買差不多的牌子。感覺上選擇非常之少。
    你的分享,我一口氣睇完。只想講,你真係好心機呀!

    回覆刪除
  3. 我也是用0/3 BABY CRIB + APRICA HIGHTCHAIR (同你張圖一樣), 初生好有用, 好似你咁講可以遊走於廳同房, 又可以幫助氹訓, 但大左, 就冇咩用, 因為阿BB絕對唔會由得你困佢係床同椅, 而且佢在HIGH CHAIR 食飯真係好MESSY, 二千幾蚊, 兩三下已超殘, 真係好肉赤, 所以我最後都要買一張PORTABLE DINING CHAIR (EG. FISHER PRICE), 和一張BABY TO TODDLER BOUNCER (AGAIN, FISHER PRICE 都有, 那張廣告的獅子椅呢, 但推介AMAZON有更多款
    [版主回覆06/08/2013 20:58:45]tempting.. i'll explore a bit more at Amazon.... thanks for sharing!

    回覆刪除
  4. btw, 唔係想kill 你個fantasy, but 我大肚時也心儀張stokke 床, 又係經驗媽媽們又係潑冷水話冇佢sell得咁好, 係咪真係可以訓到咁大個, 圓形亦唔夠space efficient, 好多BB野夠用就好, 唔好expect 佢好似廣告咁用到咁耐, 因為到時阿BB一句唔鐘意坐唔鐘訓便真的冇人情講
    [matta*mama回覆06/19/2013 17:05:09]其實 almost 所有 BB 床都有碌架~~
    [版主回覆06/08/2013 21:01:27]I meant mobility....
    [版主回覆06/08/2013 21:00:52]emm... i've spoken to a few expat friends.. they think the stoke bed is a good choice... but shouldn't expect to use it till 8-10 years old...think 5 years old is max.....
    the main reason for me to buy this... is because of its portability.

    回覆刪除
  5. 床仔好靚,最重要系幾實用。呢段時間你應該幾辛苦(指身體),揾多d靚BB野研究下轉移視綫,好快過。Support you!
    [版主回覆06/11/2013 16:49:10]係呀係呀... 好心情係非常之咁重要呀!

    回覆刪除
  6. 哼哼... 澄... 其實你係咪9成去碼STOKKE... 哼哼
    [版主回覆06/19/2013 16:06:22]哈哈.. 你估呢?

    回覆刪除
  7. 如果你真係諗住 stokke, 我會建議你你 skip 左newborn to 6 months 個張,真係細到冇朋友!J 咁高,如果你地BB 都唔矮,可能兩個月就會頂頭。。。不過,真係睇定D 先,一開始睇,會覺得一萬幾千 afford 到,但係 BB D 野,個量係大得驚人,用得好快,損耗亦快,睇多幾間多幾個牌子先啦,我覺得6﹣7個月度先開始買野會理智D,唔好咁早買,否則易買錯後悔,起碼我就係,一開始好多 fantasy ,BB 房要點點點,到最後都係發現實用性係好重要既一項,會買番 D 實用野
    留意下 jacadi D 個牌子,係我 D 一年半來既最愛,BB furniture 都幾靚架
    [Wing回覆06/28/2013 20:11:38]I also like jacadi, her clothes and furniture are nice:) for inner clothes, you can try nature purest. I bought a lot for k coz it is comfy and the quality is nice
    [陳小姐回覆06/23/2013 14:34:17]agree..我個b 張stokke就係個半月已頂頭!
    jacadi d衫仔真係好靚,唔知你仔定女呢?d男仔款係眾多牌子中最可愛架!
    [版主回覆06/20/2013 08:56:29]我到宜家一樣野都未買呀... 目前都係處於一個RESEARCH的狀態。
    都打算搬屋後先算... 到時... 都差不多6-7個月了... 時間剛剛好。
    等我望下你建議個牌子先。

    回覆刪除