2013年7月30日 星期二

母親的抉擇 - BB車


 
 BB車,一直是我內心強大的糾結。

坦白承認,

我對於BB車的外觀是有點要求的。

我記得曾經在網路上見過一位新手爸爸的分享;

他說:「當我自己買衫、駕駛的車都是走型格路線(雖然不是名牌呀)時,實在很難想像自己要推著一架只講實用,但一點也說不上美觀的BB車呀!」

真的說到我心坎中了!

我知道,我是膚淺的。

在這一方面,我願意坦白承認!

對於BB車,我們有以下幾個要求:


  • 歐洲牌子 - 純粹男人心態,歐洲車,鋼水好點、穩陣一點:
  • 較高身 - 因為我真的很想孩子可以坐高一點,望遠一點;
  • 孩子可以坐得舒服 - 據有經驗的朋友分享,坐得舒服,可以讓孩子更樂意坐BB車;
  • 避震好 - 因為我家住「較偏遠地區」,附近均是公園、山路;
  • 開合不算太難 - 講真,我的交通工具主要是步行、船、地鐵及的士;所以,估計我要開合BB車的機會不算太多,但上落的士點都要啦,所以希望不算太難。

合心水的有以下三款:


Peg Perego GT3





 Size:
(OPEN) 128 x 63 x 112 (cm)
(FOLDED) 110 x 42 (cm)


Weight:
14.2kg


Price:
~GBP420 (excl. shipping)

Official Website Info + Video:
http://global.pegperego.com/babyproducts-catalog/2013/GT3



Peg Perego 對大部份香港媽咪來說,並不是一個陌生的品牌,當中Peg Perego的P3更是不少媽咪的心水選擇。

之前,我專程往太古AEON看看實物;說真的,P3最吸引我的是「MADE IN ITALY」,對於車款本身,我是沒有太大感覺的。

其後,在網上找到GT3系列,驟眼看來與P3差不多,但不知為何,感覺是非常的不同。

興趣來了,看到官方的PROMO VIDEO,真的不能不說他們的PR/MARKETING做得真的不錯,讓我有點心動。

不過,香港代理沒有出售這款型號,要買的,

一定要自己在網路上解決。

或找代購幫手。

連運費,約HK$7,000多少少。


Quinny Moodd


 Size:

(OPEN) 109 x 66 x 88 (cm)
(FOLDED) 81 x 31 (cm)


Weight:
15.1 kg

Price:
HK$6,290

Official Website Info + Video:
http://www.quinny.com/strollers-buggy/moodd/


這款車是Quinny 的2012年車款。

坦白說,是因為之前見到網友圓圓買了Quinny Buzz,

我才開始留意此品牌。

望著Quinny Buzz,

我也沒有太大感覺。

但在網站內找尋更關於此牌子的產品時,

讓我發現Quinny Moodd!

真的是有點驚為天人的。

是真的,「愛情」這回事,

是很難去解釋的。

尤其是,這部車的開合,

在PROMOT VIDEO內所見,只可以用AMAZING去形容。

可是,這部車真的比較重身。

而且,這部南有兩個可能的弱點及一個UNCERTAINTY:

用家好友指出,在車底部份的SHOPPING BASKET不太方便,

袋身較為淺口,提放雜物可能有點不太理想。

另外,好友亦說,開合的環節並不如影片那般容易。

她老公一點問題也沒有,

但她一個人時便未必開合到。

至於UNCERTAINTY,是因為我們較傾向買高身的BB車,

這部車到底有多高呢?

據說是蠻高的。

但讓是要去看看才好。




STOKKE XPLORY



 Size:

(OPEN) 102cm x 123 (cm)
(FOLDED) 75 x 89 (cm)




Weight:
12.1kg

Price:
HK$11,480

Official Website Info + Video:
http://www.stokke.com/zh-hk/stroller/stokke-xplory/product-information.aspx


我已不只一次說過,STOKKE的XPLORY是的心水BB車NUMBER 1!!!

大愛他的高身設計。

大家試想像一吓,我在愉景灣住所附近的PLAZA內推著這部BB車,

兩公婆和BB一起輕輕鬆鬆的玩著、吃著,

他的座椅與我們的一般高;

可以與他好好溝通呀!

當然,不少人告戒我,這部車太大型了,

開合不方便,香港的交通不太合適。

但一些和我LIFESTYLE相似的朋友用家,

他們卻對此車有讚無彈的。

AGAIN,除了價錢及開合問題啦。

講開價錢,又真的非常驚人!

但在網路上買再自行集運,可節省兩成左右!

是一個頗理想的ARRANGEMENT。



我們還沒有定案,你們覺得呢?


8 則留言:

  1. 支持 STOKKE
    可以升高真係無得頂

    回覆刪除
  2. 我都睇中quinny moodd 呀,stokke真的太太大部了,在香港路細人多,可能很不方便,真的要考慮清楚啊
    [版主回覆07/31/2013 14:18:57]我遲下都會去睇MOODD的實物... 睇吓點先....
    不過.. 我用家好友講個腳踏係一個問題!
    要睇清楚!

    回覆刪除
  3. 我都好鍾意Quinny Moodd and STOKKE XPLORY, 好型, 但我無車, 對我黎講太重喇~
    而家睇中peg perego SI或者日本車, 相對p3無咁重, 輕巧d~
    [版主回覆07/31/2013 14:20:01]我對都無車... 但我住離島... 船係主要交通工具..... 所以唔太CONCERN呢一點。

    回覆刪除
  4. 第三款好似好實用同型仔喎! 兩面方向都得! 不過有D朋友因為買左架好重既BB車, 好多時出街都唔願拎, 寧願孭或手抱...
    [版主回覆08/01/2013 11:16:14]係呀... 所以要考慮自己的LIFESTYLE係點樣....

    回覆刪除
  5. 你呢篇 blog 終於喺 yahoo 出場啦喎
    Stokke 啦!! up here, down there... higher is better! 廢氣都吸少啲! http://youtu.be/IbELBClXD34
    去 cafe / restaurant 可以直接當 highchair 坐好方便.
    係大部啲, 但我好少收合. 要易收合, 可考慮新款 cruisi? 但我覺得無咁型. (我另外有架 combi 去旅行用 / 去 nursery 用)
    係貴啲, 但型好多喎! 同埋用幾年, 個 cost per use 其實是 OK 的.
    我和老公一直都覺得這是 best buy!
    [版主回覆08/01/2013 11:15:19]我老公睇完你RECOMMEND條片... 立即話要買STOKKE...我同佢講... 冷靜... 呢D係MARKETING的野.... 再睇睇先...哈哈....

    回覆刪除
  6. stokke 好型, 同意珍花所講, 吸少啲癈氣
    但我見過人坐小巴, 結果架stokke 要俾錢佔多個位, 摺埋都幾大部架喎
    [版主回覆08/01/2013 17:14:01]我搬左之後... 應該無咩機會坐小巴的...哈哈...... >.<

    回覆刪除
  7. 我淨係覺得唔好買太貴,因為我覺得好快就唔使用,同埋唔係用咁多次。就算個個星期出到係一兩次,都佢大咗識行你就會少帶出街,唔會再拎舊鐵出街,我就朋友就直情唔買BB車,要同BB多啲軀幹接觸,呢吓我都做唔到,小檬識識地行我地已經好少拎出街,情願抱住佢,不過好在小檬就唔重。我嘅point冇咩次序,你慢慢消化吓
    STOKKE又真係好型。。。不過要理智呀!!!

    回覆刪除
  8. Peg Perego 我暫時未睇中心水呢,至於quinny & stokke都係我的目標之一! 睇埋你跟住的奶樽,我地可能有好多用品相同呢
    [版主回覆08/15/2013 12:51:21]我昨日突然發現... 我應該買齊野了..... D基本主要的用品、傢俱同衫仔... 齊晒左.....
    得番D好「林岑」的野要買.....
    尤其係唔會再買衫了......
    [bubibu*回覆08/14/2013 13:25:02]我今個星期再照多次肯定d先開始買,不過之前都有忍唔住買少少ge =P
    [版主回覆08/14/2013 07:52:37]係,咁你開始買野未呀?

    回覆刪除